Setmanari Sóller

133
anys

Denuncia que no la volgueren atendre per parlar en català i el Govern li reclama que ho demostri... amb el tiquet

06-01-2019

Rocambolesca situació la que ha patit Jero B. R. I resposta kafkiana del Govern. Després de denunciar que va ser discriminada a un establiment de Palma per haver usat la llengua catalana per comanar una consumició i d'explicar que al bar Anima Beach, situat al passeig Marítim de Palma, no la volgueren atendre per parlar la llengua pròpia de Mallorca, ara la conselleria de Turisme li ha respost que té deu dies per aportar el tiquet de la consumició (que no va poder fer) o serà desestimada la seva denuncia.

El passat mes d'octubre, Jero B. R. va demanar un «cafè amb llet» a l'esmentat establiment i el cambrer li va respondre que no l'entenia. Aleshores la clienta va demanar si hi havia algun altre cambrer que sí que l'entengués. La resposta va ser que no l'atendrien si no parlava «en castellà o anglès».

Durant gairebé mitja hora els responsables del bar es varen negar a dur-li el full de reclamacions perquè pogués fer la pertinent denúncia. Finalment, Jero B. R. Va poder redactar la corresponent reclamació, en va dur una còpia a Consum, però d'allà la remeteren a la conselleria de Turisme, allà lliurà la còpia de la denuncia i ara, l'inspector li ha respost que ha de presentar el tiquet de la consumició que, precisament, no va poder fer perquè li varen negar.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris