Setmanari d'informació local - 138 anys

La Fundació Turisme promocionarà Palma com a destinació en temporada baixa

12093

La regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, ha donat a conèixer aquest dilluns diversos projectes en els quals està treballant la Fundació Turisme. Entre aquests es troben la renovació del web, amb la inclusió del producte 'Palma per a famílies', una campanya de màrqueting a escala nacional i una altra al costat de Jet2holidays per al mercat britànic.

Adrover ha explicat que el projecte de la Fundació consisteix a redissenyar i actualitzar el web turístic a més de crear productes i valorar-los en suports en línia i fora de línia. Aquesta t
endrà nous missatges, fotos i productes i, a més, es valorarà entrar en la comercialització i la venda de producte turístic des de visitpalma.com. Així mateix, la imatge dels elements de comunicació i promoció serà redissenyada i s'afegirà un nou producte: 'Palma per a famílies'.

Aquesta iniciativa correspon a la convocatòria pública per a la selecció dels projectes d'inversió i de les actuacions per a la millora de l'oferta turística de la destinació que ha ofert el Consorci Borsa d'Allotjaments Turístics. Adrover ha volgut destacar que si bé la Fundació compta amb una partida pressupostària, ha sol·licitat una ajuda de 165.977 euros.

D'altra banda, ha anunciat que la Fundació, en la seva estratègia de promoció turística posarà, en marxa una campanya de màrqueting al mercat nacional orientada al client final. És un projecte amb una partida de 15.000 euros i té com a finalitat mostrar els productes estratègics de Palma i promocionar-la com a destinació urbana a l'hivern.

A més, la Fundació
posarà en marxa una campanya de co-màrqueting amb Jet2holidays al mercat britànic. El cost total de la campanya és de 30.000 euros, Jet2holidays assumirà la meitat.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.