Setmanari d'informació local - 138 anys

Cort rep 9.441 incidències a través del servei de WhatsApp en un any

10722

L'Ajuntament de Palma ha rebut a través del servei de WhatsApp posat en marxa al maig de 2016 un total de 9.441 incidències, el que suposa una mitjana mensual d'entre 700 a 800 ciutadans que han fet servir aquest sistema.

Segons ha explicat el consistori en una nota informativa, el sistema es va posar en marxa per tal de facilitar als residents de Palma la comunicació d'incidències a la via pública.

La tinent de batle de Funció Pública i Govern Interior, Aurora Jhardi, ha fet un balanç "molt positiu" d'aquest nou servei implantat "seguint la política de màxima transparència per part de l'equip de govern i de portes obertes de la institució municipal".

Segons ha recordat Jhardi, aquest sistema ha ajudat a fer que el 83 per cent de les incidències comunicades a les 'Brigades Exprés 72H' de l'àrea d'Infraestructures i Accessibilitat al 2016, foren resoltes en el termini.

Les incidències durant aquest any es distribueixen entre Infraestructures (41 per cent), Emaya (21 per cent) i missatges directes (15 per cent), havent-hi un 23 per cent de whatsapps eliminats que no corresponen a cap tipus d'incidència.

De les incidències corresponents a Infraestructures la majoria són del departament de Vialitat (aproximadament un 40 per cent), seguit de Parcs i Jardins (un 25 per cent aproximat).

Amb el que va de 2017, la mitjana mensual de missatges rebuts per passar al GIN és d'uns 48, mentre que les trucades a l'SAT-010 per passar al GIN han estat d'unes 800 cada mes.

La comunicació es fa a través del telèfon 626.035.035.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.