Setmanari d'informació local - 138 anys

El Consell posa en marxa una campanya per fomentar el consum d'aliments locals

El Consell de Mallorca ha posat en marxa la campanya promocional 'Si és de ca nostra, hi guanyam tots' per a impulsar la compra de productes agroalimentaris elaborats a l'illa, amb la participació del 'youtuber' Miquel Montoro.

Segons ha explicat aquest dimarts la institució insular, l'acció se centra en els productes frescos conreats per pagesos locals i que ja estan disponibles per al consum, ja que són els que necessiten una sortida més immediata després de setmanes de paralització de l'activitat en la restauració i la hosteleria.

En aquest sentit, el conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, ha mantengut reunions amb el sector primari des de l'inici de l'estat d'alarma i s'ha posat en contacte amb els representants de supermercats per a animar-los a adquirir i comercialitzar productes frescos elaborats a Mallorca.

Segons han destacat, aquests contactes van donar com a resultat l'inici de distribució de fruita i hortalissa de Mallorca en El Corte Inglés i Lidl. La nova campanya forma part de 'L'economia reacciona', un dels eixos del Pla de Reactivació de Mallorca, presentat la setmana passada. En aquest sentit, recentment s'han fet públiques les subvencions per al producte local artesà i el sector de l'artesania, dotades amb 397.000 euros.

A més, segons han explicat, la Direcció Insular de Promoció Econòmica està treballant en la modificació de la convocatòria d'ajudes al producte de Mallorca i l'economia local (dotada inicialment amb 800.000 euros) per a adaptar-la a la situació actual i aconseguir més beneficiaris i objectius.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.