Setmanari d'informació local - 138 anys

Cort presenta la campanya 'This is Palma' per fer valdre la ciutat en clau turística

31049

La regidora de Turisme, Comerç i Treball de l'Ajuntament de Palma, Joana Maria Adrover, ha presentat aquest divendres la campanya 'This is Palma', l'objectiu de la qual és mostrar una ciutat «autèntica, real i cosmopolita», segons ha informat Cort.

«Amb la iniciativa Palma es potencia, es fa valdre i es mostra tal com és: una ciutat rica en patrimoni, amb història, autèntica, cosmopolita, plena de cultura i allunyada de les ciutats franquícia», ha expressat Adrover, qui s'ha mostrat «molt satisfeta» de la posada en marxa de la marca, treball realitzat des de la Fundació Turisme.

La marca 'This is Palma' està present en tota la ciutat amb diferents suports publicitaris a través de 80 Objectes Publicitaris Il·luminats (OPIS), a més de vinils al carrer Santo Domingo així com en autobusos turístics i autobusos de l'EMT.

La campanya, presentada el mes de gener passat en la fira internacional de turisme de Madrid (Fitur), mostra instantànies de la ciutat des d'una altra perspectiva i obre l'interrogant 'És això Palma?', per a mostrar «múltiples facetes» de la ciutat, com a història, negocis, teatre, Miró, artesania, gòtic, arquitectura o esport, entre altres.

«La intenció és despertar en el ciutadà la ciutat que tenim, amb racons que encara no s'han descobert, volem mostrar imatges allunyades dels clixés de postal i ensenyar la Palma per a viure, amagada i misteriosa», ha assenyalat Adrover.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.