Setmanari Sóller

133
anys

Palma aposta per la promoció del producte gastronòmic a Fitur

18-01-2018 | Julia Robles

El batle de Palma, Antoni Noguera, juntament amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, han presentat avui matí a la premsa especialitzada, mitjans estatals i de les illes desplaçats a Fitur la nova estratègia turística, centrada en el turisme cosmopolita i en el producte gastronòmic com a valors essencials per a la potenciació de la temporada mitjana i baixa. A l’acte hi ha assistit també el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar.

El batle de Palma, Antoni Noguera, ha afirmat que l'objectiu és «que les persones que ens visiten coneguin la ciutat al complet i se’n duguin el millor tast; per això comptam amb quatre cuiners amb estrella Michelin». Igualment, el batle ha posat l’accent en la qualitat del producte, el seu valor desestacionalitzador i sostenible respecte l’entorn.

Així mateix, durant el transcurs de la presentació, la regidora Joana Maria Adrover ha destacat la cultura i la gastronomia com a eixos fonamentals de la nova estratègia turística de Palma i el turisme cosmopolita com un segment estratègic per a l’impuls de la temporada mitjana i baixa. «Es tracta d’un viatger que cerca experiències noves i mostra un interès especial en el turisme urbà, les compres i la gastronomia, i que sobretot valora la qualitat del producte i del tracte rebut», ha dit la regidora.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris