Setmanari d'informació local - 138 anys

El Consell de Mallorca no renuncia a tenir temporada turística i reforça la promoció en el mercat britànic

El Consell de Mallorca, a través del Departament de Turisme i Esports i la Fundació Mallorca Turisme, ha anunciat aquest dilluns que es posa a disposició del Govern per a dur a terme «aquelles accions de promoció turística que siguin necessàries per a llançar un missatge de tranquil·litat i seguretat al mercat britànic».

La decisió del Regne Unit d’establir quarantena als turistes que arribin de vacances des de l’Estat espanyol és, per a la presidenta del Consell, Catalina Cladera, «un cop negatiu, però l’hem de batallar perquè tengui els menors efectes possibles». Per això, ha dit, «estam treballant totes les administracions amb tota la cadena de valor, el sector hoteler i el sistema de salut per a transmetre un missatge de tranquil·litat i poder seguir defensant una temporada turística mínima que ens pugui encaminar de cara a l’any que ve a una millor situació, però sobretot no hem de renunciar de cap manera a tenir temporada turística».

Cladera ha afirmat que «el turista a les Balears i a Mallorca està totalment segur i tranquil». «Tenim unes dades epidemiològiques molt millors que les del Regne Unit i fins i tot molt millors que la resta de comunitats autònomes. Hem fet molt bona feina i tenim molt bones dades i, per tant, no hi ha d’haver un missatge d’alarma. És important que treballem tots junts, governs d’Espanya i del Regne Unit i Govern de les Balears perquè es faci un corredor segur entre les Illes, entre elles Mallorca, i el Regne Unit».

Precisament, el conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, ha comentat que la Fundació Mallorca Turisme «ja té en aquest mercat una agència de comunicació que llançarà informació en positiu sobre Mallorca com a destinació segura». L’objectiu és reforçar el missatge que Mallorca és una zona segura i amb dades diferenciades d’altres comunitats. D’aquesta manera, ha dit Serra, «la informació promocional estarà a disposició de les agències de viatges, touroperadors i turistes potencials si finalment s’estableix un corredor segur amb el Regne Unit».

A més, el principal touroperador britànic, Jet2Hollidays, signarà aquesta setmana un contracte de comàrqueting amb la Fundació per valor de 240.000 euros per a fer campanyes promocionals al Regne Unit. Suposa una inversió de 120.000 euros de cada una de les parts.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.