Setmanari Sóller

135
anys

El Pla Pilot Turisme Illes Balears conclou amb catorze vols operats i uns 2.000 passatgers

El Pla Pilot Turisme Illes Balears ha conclòs aquest cap de setmana amb un total de catorze vols operats (13 a Mallorca i 1 a Eivissa) i al voltant de 2.000 passatgers. El conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela, ha fet públic aquest dilluns el balanç del programa després de tenir una reunió amb la presidenta del Govern, Francina Armengol, i diversos operadors turístics d'Alemanya per a tractar assumptes relacionats amb el sector i la temporada 2020 a les Illes Balears.

Després de la trobada, Negueruela ha destacat la importància de la col·laboració publicoprivada en un moment com l'actual, en què el turisme ha resultat profundament afectat per la pandèmia generada per la COVID-19. «Som una potència turística, una destinació segura i una destinació líder que ha fet bé les coses», ha assegurat Negueruela després de la reunió amb representants d’Iberostar, Der Touristik i Condor.

Tots els assistents han coincidit a destacar la importància que les Illes Balears hagin estat capaces de demostrar —durant els dies que ha durat el Pla Pilot— l’alt nivell de seguretat en què es troba actualment el sector turístic balear. «Alemanya és el principal mercat turístic de l'arxipèlag i iniciatives com aquesta serveixen perquè aquest destí pugui posicionar-se encara millor al país germànic», han explicat.

En aquesta línia, el president de l'hotelera mallorquina Iberostar, Miguel Fluxà, ha mostrat el seu suport al treball duit a terme pel Govern en les darreres setmanes per a impulsar de nou l'activitat i ha incidit en la necessitat de «poder comunicar a l'exterior que Mallorca és una destinació segura».

Durant la seva intervenció, Negueruela ha destacat que «tota la seguretat i els protocols han funcionat aquests dies, per la qual cosa estam ben posicionats per a afrontar el juliol i l’agost». En aquesta línia, el conseller ha recordat la repercussió que el Pla ha tengut en la premsa a nivell estatal i internacional, amb un impacte econòmic publicitari de més de 35 milions d'euros i una audiència de més de 58 milions de persones només al Regne Unit i Alemanya.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris