Setmanari d'informació local - 138 anys

El Consell d'Eivissa invertirà 1,6 milions a un pla de xoc de turisme per a captar visitants

El Consell d'Eivissa destinarà 1,6 milions d'euros al seu pla de xoc de turisme, que té com a objectiu atreure visitants aquesta temporada i la de 2021.

El president de la institució Vicent Marí, ha destacat les noves accions previstes en aquest sentit, com a iniciatives de co-màrqueting amb companyies aèries, amb turoperadors o navilieres.

Per part seva, el director insular de Turisme, Juan Miguel Costa, ha destacat com a novetat el «canvi de concepte que s'ha volgut aplicar». Així, per primera vegada «no sols es vol oferir una Illa meravellosa d'escenaris idíl·lics, sinó que també es vol dotar aquests escenaris de vida i experiències».

Per això, s'ha creat una campanya sobre la qual versarà la promoció 'La Vida Islados', una campanya formada per material audiovisual, principalment. Els seus responsables han explicat que 'islarse' és el contrari que 'estar aïllat' i «venir de vacances a Eivissa i fer tot el que es vulgui és un concepte molt atractiu».

Segons han recordat des del Consell, la campanya va començar en xarxes el maig passat recollint vídeos casolans de com estava sent el confinament. En la iniciativa varen participar més de 1.000 persones i ara el resultat ja s'està difonent en cinc països europeus, aconseguint més d'un milió d'impressions en una setmana.

El material també s'usarà per a crear una peça audiovisual que es difondrà en pròximes fires turístiques. La campanya tindrà un cost d'uns 250.000 euros, segons ha informat el Consell.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.