Setmanari d'informació local - 138 anys

La campanya turística de Cort: «Y cuando todo esto pase, somos tu destino para volver a empezar»

38015

L'Ajuntament de Palma ha apuntat que treballa en la temporada turística 2020 amb la renovació de s'Arenal com a «plat principal» i el missatge en castellà «y cuando todo esto pase, somos tu destino para volver a empezar». «Palma afronta el repte d'unir esforços per a fer front a la situació provocada pel coronavirus (Covid-19) amb missatges positius, constructius i encoratjadors amb un fil d'esperança tenint en compte l'important que és quedar-se a casa per a poder viatjar demà».

Sobre aquest tema, ha reiterat que la ciutat es prepara per a afrontar la temporada turística 2020 amb una «gran» renovació de s'Arenal i el lema 'y cuando todo esto pase, somos tu destino para volver a empezar'. L'objectiu d'aquest lema, han assenyalat, és «deixar clar que el desig de la destinació és oferir un ambient segur, respectuós i familiar, on la convivència i la qualitat estiguin garantits tant per a resident com per a turistes».

La renovació de s'Arenal

L'Ajuntament ha avançat que Turisme de Palma ja treballa en la seva remodelació, que és la «principal novetat» d'aquest any 2020. Així mateix, ha afegit, la Fundació continuarà amb la seva tasca de promoció de Palma com a destinació urbana i cosmopolita tot l'any.

Per part seva, la regidora de Salut i Consum de l'Ajuntament de Palma, Elena Navarro, ha assegurat que «es tracta d'un gran projecte de col·laboració publicoprivada destinada a millorar la qualitat d'aquesta àrea, millorant les infraestructures, la seva oferta lúdic-esportiva, promovent la sostenibilitat, el civisme i el fort compromís amb el turisme familiar». El projecte de rehabilitació de Platja de Palma s'ha posat en marxa en col·laboració amb l'Associació hotelera Platja de Palma i gràcies a l'impost de turisme sostenible, ha assenyalat.

Fundació turisme

Finalment, l'Ajuntament de Palma ha recordat que des que es va iniciar l'estat d'alarma i a través de les xarxes, la Fundació Turisme ha centrat les seves activitats a donar informació sobre la gestió de la crisi, insistint en la necessitat de quedar-se a casa per a frenar l'expansió del virus.

Sobre aquest tema, ha indicat que Palma ha decidit afrontar aquests moments de manera «optimista i amable» compartint imatges de llocs emblemàtics i suggerint activitats per al futur, entre altres accions. Així mateix, ha assenyalat que fomenta la participació ciutadana, convidant als visitants a compartir els seus plans favorits o a explicar-los que els agradaria fer o redescobrir en la destinació.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.