Setmanari d'informació local - 138 anys

La Conselleria de Salut posat a l’abast de la ciutadania un autotest que permet saber com s’ha d’actuar en cada cas

37483

Les persones que hagin estat en una zona de contagi i tenguin algun símptoma (febre, tos i/o insuficiència respiratòria) han de telefonar al 061 Salut Respon. En cas que no obtenguin resposta immediata, el seu número quedarà registrat i els professionals s’hi posaran en contacte. «No és necessari telefonar repetidament. D’aquesta manera es contribuirà a mantenir l’eficàcia en l’atenció urgent», ha explicat la Conselleria de Salut.

Així mateix, la Conselleria de Salut i Consum ha posat a l’abast dels ciutadans un autotest de resposta ràpida que, a partir d’un qüestionari molt senzill, permet saber com s’ha d’actuar en cada cas particular. El test es pot contestar en l’enllaç següent: https://www.ibsalut.es/ciutadania-ca/cuidar-la-salut/test-coronavirus.

D’altra banda, els ciutadans que necessitin anar al centre de salut disposen del telèfon de cita prèvia 902 079 079 a través del qual se’ls farà un primer triatge i se’ls indicarà què han de fer. El telèfon ofereix una primera atenció telefònica als pacients que vulguin resoldre dubtes i a tots els que no necessitin una atenció immediata. Per a l’atenció urgent, el telèfon continua sent el 061.

Igualment, per a afavorir l’accés a informació rigorosa i actualitzada, s’ha activat la pàgina web coronavirus.caib.es i el telèfon 900 101 863 per a resoldre els dubtes que puguin tenir les institucions educatives, socials, culturals, esportives, empresarials i polítiques relacionats amb la informació que conté aquesta pàgina.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.