Setmanari d'informació local - 138 anys

Un passatger denuncia discriminació lingüística per part d'un treballador de Ryanair

35929

Un passatger del vol de Ryanair de les 13.20 del dia 16 de desembre de 2019, ha denunciat un nou cas de discriminació per raó de llengua.

Concretament, el passatger de l'esmentat vol de Ryanair va rebre un tracte incorrecte per part d'un assistent de terra de la companyia que feia la comprovació de maletes a la porta d’embarcament i que li va dir que no l'entenia i que li parlàs en castellà.

Segons explica el passatger, li va dir a l'assistent: «disculpa, me pensava que eres mallorquí», a la qual cosa l'empleat de Ryanair li va respondre que sí que és mallorquí i que tot i que havia estat escolaritzat a Mallorca, «en mi casa somos castellanoparlantes».

El passatger discriminat, que ha fet arribar la denuncia al Govern, l'actitud de l'assistent «només pot representar tres coses, i no sé quina deu ser més greu: o que aquesta persona m’estava enganant i no tenia ni el graduat escolar, o que li havien regalat el graduat escolar, o que el nivell assolit de català en aquesta escola és clarament insuficient».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.