Setmanari d'informació local - 138 anys

Un treballador de l'FNAC de Palma titlla de «maleducada» una clienta per parlar-li en català

35559

Una clienta de l'FNAC de Palma ha fet saber a dBalears un nou cas de discriminació lingüística per part d'un dependent de la botiga. Els fets tengueren lloc aquesta passada setmana quan la clienta es dirigí a un dels treballadors en català i aquest li respongué: «Qué ha dicho?, no te entiendo. Ante todo educación, señora».

Després, demanà un full de reclamacions a un altre dependent, però finalment no l'arribà a posar per manca de temps. «És la darrera vegada que vaig a l'FNAC», ha apuntat la discriminada.

Cal recordar que aquest mateix diari ja va anunciar el mes passat, després de l'obertura de la botiga de la multinacional francesa, que es discriminava el català, ja que tota la retolació del local és només en espanyol. Per la seva banda, l'organització juvenil Mallorca Lliure també va dur a terme una acció per reclamar que l'etiquetatge també sigui en català.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.