Setmanari Sóller

133
anys

Coneix una mica més els anuncis publicitaris

12-03-2019

Existeix un mètode bastant efectiu per a poder atreure la major quantitat de clients possibles. Això és usant de forma intel·ligent els anuncis publicitaris. En l'actualitat, gràcies a molts estudis psicològics i altres, s'ha pogut entendre que hi ha certes estratègies que es poden dur a terme per a atreure més compradors interessats. Des del correcte ús de la tipografia, els colors i fins i tot els llocs en els quals s'han de col·locar per a impactar a les persones.

Què és un anunci publicitari?

Hi ha massa persones que no coneixen en sí el significat d'aquesta frase o d'aquest mètode usat en l'actualitat. Aquest és un missatge que es fa amb l'única intenció que les persones o clients potencials puguin conèixer algun producte, assabentar-se de fets concrets, d'alguns esdeveniments o alguna cosa que tingui relació a tot l'anterior.

Aquests formen part de companyies grans, petites i mitjanes, vinculats amb un propòsit convincent dels qui els usin i destinats a promocionar articles, serveis i informació d'interès. Clar, la definición de anuncio publicitario es pot veure com bastant senzilla, però clar que existeixen molts tipus d'ells que es poden veure amb regularitat en l'era contemporània.

Funcions i algunes pautes dels anuncis publicitaris

Aquests anuncis són un suport visual, auditiu o audiovisual (la mescla dels dos) d'una durada curta que transmeti un missatge limitat en fets o coses específiques. D'aquesta manera, el mateix podrà indicar el seu caràcter publicitari per a tots els interessats.

En els anuncis hi ha diverses parts que s'han de prendre en compte per a aconseguir la màxima efectivitat d'ells i que d'aquesta manera puguin comunicar les idees o missatges que s'hagin pensat al moment de la seva concepció. Aquests han de tenir una bona quantitat d'idees a l'hora de fer el missatge que es vol anunciar i per descomptat, sempre és recomanable que segueixin certs tipus de pautes per a aconseguir l'abast esperat.

En molts casos és bastant comú que es puguin usar persones i per això s'han de triar personatges famosos, aquest mètode és bastant útil perquè incrementarà en gran manera els nivells d'atracció del producte que es vulgui publicar.

Aquests han de tenir una composició bastant senzilla perquè la interpretació sigui clara, així com per a enfocar l'atenció en la fi última d'aquest. Així mateix, els colors en els anuncis, depenent de la forma en les quals s'usin, poden atreure l'atenció d'algunes o altres persones i aquests han de ser pensats en funció del que sigui que s'estigui oferint, perquè cada to representarà diverses coses (segons la psicologia del color). Amb aquestes pautes podríem trobar moltes més per a aconseguir la major efectivitat de les nostres campanyes publicitàries.

Alguns tipus d'anuncis publicitaris

Com esmentem anteriorment, els anuncis tenen diferents formes de poder realitzar-se. A més d'això, és bastant comú que en l'era actual puguem aconseguir-los en diversos mitjans, tant en televisió, en internet, als carrers i en milers de llocs més. Publicacions curtes, grans companyies, campanyes de concientización i un llarg etcètera. Per això volem presentar-te i parlar-te dels tipus d'anuncis més comuns.

En primer lloc, hauríem de parlar dels bàners. Aquests són una espècie de publicitat realitzada principalment en Internet. Es basa en poder introduir segments publicitaris dins de les pàgines web amb l'únic propòsit de poder atreure a totes les persones que puguin desitjar la compra, venda o negociació cap al lloc web de qui estigui pagant per la inclusió en aquesta pàgina.

Òbviament, esmentarem i parlarem dels eslògan. Aquest és un terme que ve de l'anglès i que és bastant utilitzat en els mitjans de la publicitat per a poder referir-nos a una espècie de consigna que com és d'esperar. Sol ser principalment d'un caràcter polític o comercial. Amb aquest tipus d'anuncis es pot formar una cadena de la qual pugui formar part d'una propaganda amb la finalitat de crear o donar-li forma a una idea en concret. El truc en aquest tipus d'anuncis és la de poder donar frases senzilles que les persones puguin recordar.

I per descomptat, no podem acabar aquí sense parlar dels espot de televisió, també coneguts com els comercials de televisió. Es basa senzillament en un suport audiovisual que se'ls brinda a tots els clients per mitjà d'aquesta eina (la televisió). És comú que la seva durada oscil·li entre els 10 i 60 segons, i que en el mateix temps pugui promoure un producte o servei. Té la fi de captar o incloure el desig del públic general cap a un objecte o marca específica.

Cal destacar que aquí només esmentem els tipus d'anuncis més coneguts, per la qual cosa és d'esperar que existeixin molts més que es puguin trobar i que siguin realment efectius per a trobar el desig de compra de qualsevol potencial client al qual estiguin apuntant.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris