Setmanari d'informació local - 138 anys

'Better in winter' és l'estratègia que pretén promocionar el turisme tot l'any

8828
'Better in winter'.

L'Agència de Turisme Balear ha presentat la seva nova estratègia de promoció turística, 'Better in winter', en el marc de la Setmana de les Illes Balears, que se celebra del 13 al 17 de març, a la tenda de B The Travel Brand de Barcelona, que exposa que, més enllà de l'estiu, les Balears són una «destinació ideal per gaudir en qualsevol època de l'any».

Així, l'Agència de Turisme Balear llança les seves noves propostes de promoció turística, que conviden a conèixer el costat més «autèntic» i «desconegut» de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, especialment en temporada baixa, segons informa ATB.

L'estratègia
es basa principalment en la promoció durant els mesos d'hivern, primavera i tardor, «moment en què les illes adquireixen la seva màxima bellesa i mostren l'essència mediterrània en tota la seva esplendor per gaudir-les de forma més intensa». Es tracta d'una àmplia oferta turística d'interès gastronòmic, cultural, de salut, esportiu, artístic, tradicional, de negocis i de compres, «que pretén sorprendre el visitant convidant-lo a gaudir d'un paradís de clima suau al més pur estil mediterrani».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.