L'Agència de Turisme Balear ha presentat la seva nova estratègia de promoció turística, 'Better in winter', en el marc de la Setmana de les Illes Balears, que se celebra del 13 al 17 de març, a la tenda de B The Travel Brand de Barcelona, que exposa que, més enllà de l'estiu, les Balears són una «destinació ideal per gaudir en qualsevol època de l'any».
Així, l'Agència de Turisme Balear llança les seves noves propostes de promoció turística, que conviden a conèixer el costat més «autèntic» i «desconegut» de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, especialment en temporada baixa, segons informa ATB.
L'estratègia es basa principalment en la promoció durant els mesos d'hivern, primavera i tardor, «moment en què les illes adquireixen la seva màxima bellesa i mostren l'essència mediterrània en tota la seva esplendor per gaudir-les de forma més intensa». Es tracta d'una àmplia oferta turística d'interès gastronòmic, cultural, de salut, esportiu, artístic, tradicional, de negocis i de compres, «que pretén sorprendre el visitant convidant-lo a gaudir d'un paradís de clima suau al més pur estil mediterrani».
'Better in winter' és l'estratègia que pretén promocionar el turisme tot l'any
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).