Setmanari Sóller

134
anys

L'Institut Oftàlmic de Mallorca guanya el premi a la millor campanya publicitària en català de 2016

L'Institut Oftàlmic de Mallorca guanya el premi a la millor campanya publicitària en català de 2016.

26-11-2016 | UH-Arxiu

L'Institut Oftàlmic de Mallorca ha guanyat el premi a la millor campanya en català de l'any 2016 amb 'No a les ulleres. Sigui revolucionari', dotat amb 10.000 euros.

Segons ha indicat la Direcció General de Política Lingüística en un comunicat, «la campanya premiada és l'única sol·licitud registrada en la convocatòria, i tal com estableixen les bases, el material presentat s'ha puntuat d'acord amb els criteris establerts».

D'aquesta manera, s'han valorat tant aspectes generals com a tècnics, a nivell de llengua, de referents culturals i d'elements publicitaris. La directora general de Política Lingüística, Marta Fuxà, ha destacat que «la intenció és donar continuïtat a aquest premi i fer més difusió d'aquesta iniciativa entre el sector empresarial per incentivar l'ús de la llengua catalana en aquest àmbit».

Selecció dels guardonats

El jurat encarregat de seleccionar al guanyador ha estat constituït també per la cap del Servei de Foment de l'Ús del Català, la responsable de Comunicació de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports, un representant de CAEB, un de PIME, un representant de l'Associació de Joves Empresaris de Balears i una funcionària de la Direcció general de Política Lingüística.

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.

Comenta

* Camps obligatoris