La presidenta del Govern, Francina Armengol, el vicepresident i conseller d'Innovació, Recerca i Turisme, Biel Barceló, i la presidenta del Consell de Menorca, Maite Salord, han visitat aquest dilluns a Londres el nou estand de les Balears en la World Travel Market, la mostra turística més important del Regne Unit que se celebra des d'aquest dilluns i fins al dimecres 9 de novembre.
Durant el recorregut per l'estand, la presidenta ha remarcat «el magnífic treball de la conselleria» en matèria de promoció turística i ha subratllat que el taulell fora de Turespaña aporta a «diferenciar la marca de les Illes Balears arreu del món».
Armengol ha assenyalat que «la consolidació de la temporada de nou mesos és una realitat, la qual cosa permet a les Illes créixer a un ritme molt elevat», fet estretament «lligat a una major ocupació i un treball més estable, que és l'objectiu final del Govern».
És en aquesta línia, segons la responsable de l'Executiu, es planteja una promoció de la destinació a través dels productes que fan atractives les Illes fora dels mesos de «més afluència», entre els quals es troben «l'esport, la gastronomia o la cultura».
Aquesta estratègia s'ha elaborat «segons les expectatives i propostes del sector i amb la finalitat d'aconseguir una major cohesió social i econòmica», ha assegurat la Presidenta.
En aquest sentit Armengol ha destacat, entre altres, «l'aposta especial pel turisme d'hivern a Menorca» o la presentació del Palau de Congressos, que «serà una realitat ben aviat».