Setmanari d'informació local - 138 anys

El Govern anuncia l'obertura d'un expedient sancionador a Vueling

4456
El conseller de Territori, Energia i Mobilitat, Marc Pons, no ha garantit la connexió entre illes pels problemes que ha tingut la companyia de Vueling durant aquest mes | @EP

El conseller de Territori, Energia i Mobilitat, Marc Pons, ha anunciat aquest dimarts que el Govern ha iniciat un expedient sancionador contra Vueling pels retards i cancel·lacions que la companyia ha sofert durant el primer cap de setmana de juliol.

En roda de premsa, Pons ha assegurat que el deure de l'executiu és recolzar als passatgers: «El Govern de les Illes Balears ha d'actuar en defensa dels consumidors i hem comunicat a Vueling l'obertura d'un expedient sancionador amb la finalitat de compensar i valorar de manera econòmica aquests prejudicis». De moment, l'expedient es troba en fase inicial, per la qual cosa Pons afirma desconèixer dades importants, com el nombre de passatgers afectats o la quantia de la possible sanció.

Millores en el servei

Per la seva banda, Vueling ha destacat que per a aquesta temporada d'estiu comptaran amb vuit avions de reserva per a les possibles incidències que puguin haver, una xifra superior a la registrada anys anteriors. També han destacat que han realitzat reforços en el personal, amb noves contractacions en atenció al client per exercir tasques de terra i, a més, també han incorporat més pilots a la seva plantilla.

Pons considera que aquest paquet de mesures «fan pensar que hi ha voluntat de corregir els prejudicis i fallades comeses fins ara» però que això «no és una garantia» i que «anirem veient vol per vol» si es compleix el promès.

El conseller, que no ha garantit la connexió entre illes pels problemes que ha tingut la companyia durant aquest mes però s'ha compromès a «realitzar un seguiment específic de la tasca de Vueling» per saber cada dia si hi ha retards o no.

Per la seva banda, el director general de consum, Francesc Dalmau, ha informat que, des de gener fins a juny del 2016, s'han registrat una mitjana de 12 reclamacions al mes sobre Vueling, destacant els mesos d'abril, juny i juliol.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.