Setmanari d'informació local - 138 anys

L’EMT promociona la targeta ciutadana a les xarxes socials

2540
Un dels exemples és una imatge amb el missatge que un autobús equival a 50 cotxes. | EMT

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) ha iniciat aquest dissabte una campanya a les xarxes socials per promocionar la targeta ciutadana entre els ciutadans, especialment entre els més joves.

Sota el lema ‘Palma es mou en bus’ aquesta iniciativa comunicativa llançarà als ciutadans un total de nou missatges per impulsar l’ús del transport públic.

L’objectiu d’aquesta nova campanya, segons ha explicat l’Ajuntament de Palma, és donar a conèixer «els avantantges de l'ús de l'autobús a la ciutat, centrant els missatges en arguments de mobilitat, criteris econòmics, motius sostenibles i un major benestar del ciutadà». Un dels exemples és una imatge amb el missatge que un autobús equival a 50 cotxes.

Els principals arguments de la campanya, segons Cort, són els següents:

- El transport col·lectiu elimina cotxes de la via pública i descongestiona la ciutat.

- L'autobús facilita un transport allunyat de l'estrès que genera la conducció de l'automòbil o la recerca d'aparcament.

- Amb el preu actual del combustible moure's en bus significa també un estalvi econòmic.

- És més sostenible mediambientalment.

- És, sens dubte, un mitjà de transport que ajuda a configurar una ciutat més amable i neta.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.